PR commissie bedankt kledingsponsors HV Foreholte met “Happen en Trappen”

Op zaterdag 10 oktober gingen de sponsors samen met de PR commissie en het bestuur van HV Foreholte op pad onder de noemer “Happen en Trappen”. Op deze manier wil de PR commissie van HV Foreholte zijn sponsors bedanken maar ook met elkaar in contact brengen. Vorig jaar werd het Happen en trappen al erg gewaardeerd door de sponsors. Dit jaar werden Cafe/Restaurant Boerhaave, Marco van Noort Breeding, Kwekerij van Alkemade en Cafe/Restaurant Cheers bezocht.
De groep, bestaande uit 50 personen, ging op de fiets van bedrijf naar bedrijf. Door Bert Pilaszek, ondersteund door Kristel en Maaike werd een uitgebalanceerd menu samengesteld dat bij deze bedrijven werd geserveerd onder het genot van een drankje. Tijdens dit Happen en trappen werden de bezochte bedrijven door diens eigenaren gepresenteerd, met de laatste updates tot nu toe. Ook werd deze middag nog een contract gesloten met Garagebedrijf Hierck & ten Bosch. Zij gaan kleding voor de Heren 1 verzorgen. Het Happen en trappen werd afgesloten met een bezoek aan de wedstrijd van Dames 1 in de Tulp tegen VZV. Een wedstrijd die de Dames 1 met winst afsloten.

Geplaatst op 11/10/2015, in Algemeen, Events. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Plaats een reactie