DSVD uit net een tandje te zwaar voor de Dames 1

Gedreven begonnen de Dames 1 van Foreholte na een lange busreis afgelopen donderdagavond aan de wedstrijd in Deurningen. De DSVD spelers gaven weinig ruimte en waren fysiek sterk. De keepster van DSVD bewaakte haar doel goed en de vaak uit balans gebrachte speelster van Foreholte kwamen moeilijk tot scoren en konden niet op voorsprong komen. De ruststand was dan ook 15-10. Na rust kon het tij ook niet gekeerd worden aan de kant van Foreholte. De meeste ballen van Foreholte die gemist werden waren strak buitenkant paal of laag bij de keepster van DSVD. Jammer genoeg voor Foreholte moesten we de punten laten liggen want DSVD was deze keer de betere ploeg. Eindstand 25-16 in het voordeel van DSVD.

Aanstaande zaterdag staat de wedstrijd tegen VZV op het programma en zullen de Dames weer hun beste beentje voor zetten om VZV af te troeven. Aanvang is 20:30 uur in Sporthal de Tulp.

Geplaatst op 08/04/2016, in Dames 1, Seizoen 2015 / 2016. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Plaats een reactie